• Computer Fans

Γιατί είναι απαραίτητος ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής;

Έγινε ενημέρωση: 23 Ιαν


Ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής (π.χ. ηλεκτρονικός υπολογιστής, smartphone, tablet κλπ), γίνεται για να εντοπίσουμε τη βλάβη της συσκευής και να έχουμε μια πλήρη εικόνα της κατάστασης της, πριν προχωρήσουμε στην επισκευή της. Ουσιαστικά είναι η λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζει η συσκευή σας!


Γιατί είναι απαραίτητος ο διαγνωστικός έλεγχος μιας συσκευής;

Χωρίς τον διαγνωστικό έλεγχο δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην επισκευή, διότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πρόβλημα το οποίο έχει η συσκευή σας. Έτσι, ελέγχουμε κάθε εξάρτημα της συσκευής (λειτουργικό και μη) και εκτός από την αναζήτηση της βλάβης, ερευνούμε και την αιτία εμφάνισης της. Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο επιδιορθώνουμε την βλάβη αλλά αποφεύγουμε και την επανεμφάνιση της στο μέλλον, αφού αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα από την ρίζα του.


Ο έλεγχος διάγνωσης περιλαμβάνει:

1. Διάγνωση προβλήματος της συσκευής

Ο έλεγχος μιας συσκευής γίνεται με την εμπειρία του τεχνικού προσωπικού, καθώς και με τη χρήση ειδικών διαγνωστικών εργαλείων, για την ακριβή διάγνωση της βλάβης, που πρέπει να έχει κάθε σωστό εργαστήριο.

2. Ενημέρωση του πελάτη για το πρόβλημα της συσκευής

3. Έρευνα ανταλλακτικού αν χρειάζεται

Ερευνούμε για το απαραίτητο ανταλλακτικό, το οποίο χρειάζεται η συσκευή σας για να επισκευαστεί, όσο αφορά την ποιότητα, την εγγύηση και το κόστος του.

4. Ενημέρωση του πελάτη για το κόστος του ανταλλακτικού και το κόστος εργασίας

Ενημέρωση του πελάτη για τις επιλογές που έχει και για το αν αξίζει ή όχι η επισκευή της συσκευής του, με βάση την απόδοση και το αρχικό της κόστος.

5. Επαναληπτικός έλεγχος και μετά την επιδιόρθωση του, για να εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία της συσκευής σας.


Πότε ο διαγνωστικός έλεγχος είναι δωρεάν και πότε επί πληρωμή;

Το κάθε κατάστημα έχει τη δική του πολιτική, οπότε εμείς μπορούμε να αναφερθούμε μόνο για την πολιτική του καταστήματος μας "Computer Fans".


O διαγνωστικός έλεγχος γίνετε δωρεάν εφόσον ο πελάτης επισκευάσει τη συσκευή του ή σε περίπτωση που η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του δεν είναι περίπλοκη.


Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επισκευάσει το μηχάνημα του και η διαδικασία διάγνωσης της βλάβης της συσκευής του είναι περίπλοκη (π.χ. πλήρες αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση της συσκευής σας ή ώρες χρήσεις των διαγνωστικών εργαλείων), τότε ο έλεγχος είναι επί πληρωμή και ανέρχεται στο ποσό των 15 ευρώ μαζί με ΦΠΑ.


Για την ολοκλήρωση του διαγνωστικού ελέγχου χρειάζονται περίπου 1-3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα βέβαια με την δυσκολία της βλάβης και τον φόρτο εργασίας μας.

22 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Android Root