Γίνεται ανάκτηση των προσωπικών σας δεδομένων στις παρακάτω περιπτώσεις:
Μη λειτουργικός μηχανισμός αφής (Digitizer) ή σπασμένος (με κωδικό πρόσβασης)
Μη λειτουργική ή σπασμένη οθόνη (με κωδικό πρόσβασης)
Ανάκτηση διαγραμμένων αρχείων (αρκεί να μην έχουν προσπελαστεί)
Προβλήματα λογισμικού π.χ. stuck logo
Κλειδωμένη συσκευή (με ταυτότητα, απόδειξη αγοράς, τύπος ξεκλειδώματος, κωδικός)
Νεκρή συσκευή μη λειτουργική υπό προϋποθέσεις που θα δούμε παρακάτω
Τα πράγματα σε μία νεκρή συσκευή η οποία σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά, είτε είχε πτώση σε νερά ή γενικά ήρθε σε επαφή με υγρά, η διαδικασία της ανάκτησης των δεδομένων σας είναι ποιο περίπλοκη. Γίνεται πάντα ειδικός καθαρισμός της πλακέτας, μετρήσεις και πολλές φορές και αποκόλληση του chip της μνήμης για να τοποθετηθεί σε ειδικό μηχάνημα, να διαβαστεί η μνήμη με επίσης ειδικά προγράμματα και να μπορέσουμε να εξορύξουμε τα δεδομένα σας. Όλα αυτά ήταν πιο εύκολα στα παλιότερα κινητά.
Τι γίνεται όμως με τις νεότερες συσκευές;
Σε νέες συσκευές κινητών τηλεφώνων που έχουν έκδοση λογισμικού Android 6.0 χρονολογίας 2015 και τα νεότερα, καθώς και τα iPhone από το 4 και μετά τα πράγματα περιπλέκονται μια και τα δεδομένα κρυπτογραφούνται στην συσκευή, δηλαδή η μνήμη είναι κρυπτογραφημένη και έτσι η διαδικασία της ανάκτησης περιπλέκεται, διότι χρειάζεται να γίνει αποκρυπτογράφηση με αποτέλεσμα χρειάζεται πιο ακριβός εξοπλισμός και αυτό συνεπάγεται με ακριβότερο κόστος για την εξόρυξη των δεδομένων σας.
Τι γίνεται σε περίπτωση που η μνήμη από τα υγρά έχει καταστραφεί;
Στην περίπτωση καταστροφή της μνήμης που είναι αποθηκευμένα τα δεδομένα σας τότε η ανάκτηση των δεδομένων σας δεν είναι εφικτή.
Επίσης, επειδή η μνήμη συνεργάζεται στην αποκρυπτογράφηση με τον επεξεργαστή εάν
υποθέσουμε ότι η μνήμη είναι λειτουργική αλλά ο επεξεργαστής είναι κατεστραμμένος τότε και πάλι δεν είναι δυνατή η ανάκτηση των δεδομένων σας.
תגובות